برین ادامه مطلب:)

چانیول:به خدا من خر عالمم اگه یه بار دیگه به کیونگسو پیام بدم

*پنج دقیقه بعد

*چانیول با سم هایش تایپ میکند:))

_____________

چن:دو دیشب مست کردی بعد با یکی قرار گذاشتی

شیومین:ودف؟:/کی بود؟اسمش چیه؟

چن:پیتزا...چرا تا حالا بهت زنگ نزده؟

شیومین: 🥲🤝🏼

 

_____________

سهون:من دیشب فیک تو و چان رو خوندم

بک:***بود؟کی تاپ بود؟توروخدا بگو من*-*

سهون:

 

_______________

چانیول:اون تیشرت منه تو تنت؟

بکهیون*درحالی که تیشرت تا زیر زانو هاش اومده*

بکهیون:نه:)

 

_____________

کای:من دیشب تا ۵ صبح داشتم درس میخوندم

لی:افرین داداش کوچیکه...حالا از چه ساعتی شروع کردی؟

کای:چهار و پنجاه دقیقه:)))

 

___________

بکهیون:بگو ببینم...تو دقیقا از چی من خوشت نمیاد؟

هیکل بیستم؟قیافه عالیم؟

*کیونگسو نگاهی از سرتاپای بک میندازه

کیونگسو:از اعتماد بنفست:|

 

____________

لوهان:من تو ریاضی خیلی سریعم

کریس: 245×89

لوهان:68

کریس:این حتی نزدیک جواب هم نبود:/

لوهان:سریع که بود^^

 

____________

چن:همسایه ما خیلی بیشعوره دیشب ساعت ۴ نصفه شب داشت با مشت میزد به دیوار

سوهو:خواب بودی؟

چن:نه داشتم شیپور تمرین میکردم

سوهو:پشمام:)

 

__________

*سهون میره فلافلی کار کنه

اقایx:اقا لطفا تو یکیش گوجه نذارید

سهون:گوجه نداریم اما میخوای به جاش خیارشور نزارم؟:))

__________

شیومین:رو صورتم چین افتاده چه ماسکایی پیشنهاد میکنی

بک:اگه رو صورتت ژاپن افتاده بود شاید میتونستم کمکت کنم

*بکهیون قهقه کنان میرود

__________

سهون:هیونگ دکتر بهم گفت واسه اینکه حالم بهتر شه باید برم یه سفر خارج...حالا کجا میبریم؟

سوهو:یه دکتر دیگه:))

 

_________

*کای میره دادگاه

کای:آقای قاضی این مرد با ماشینش زده به ماشین من

قاضی:مدرکی داری؟

کای:بله لیسانس!

قاضی:بندازینش بیرون:/

 

___________

مدیر مدرسه:آقای وو من به شما زنگ زدم بیاین مدرسه چون پسرتون چانیول خیلی اذیت میکنه

کریس:تو خونه هم اذیت میکنه...آیا من به شما زنگ میزنم؟

مدیر:

 

___________

تاعو:یه سوالی

سوهو:بپرس

تاعو:به کسی که کمدی میکنه میگن کمدین

سوهو:خوب

تاعو:حالا به کسی که سوتی میده میگن سوت*ین؟:|

سوهو:ودف:|

 

__________

دی او:هر وقت به آدمای دور و برم نگاه میکنم میفهمم اشتباه نکردم

کای:اوخی منو میگه*-*

دی او:می فهمم واقعا ریدم!

کای:

 

_________

 

دوست داشتید؟

بازم بزارمء