*سهون بعد چند ساعت خرید میاد 

سهون:یه زنگی میزدی حداقل حالم رو میپرسیدی:"

*سوهواس ام اس های بانک رو نشونش میده

سوهو:پیام های سلامتیت دائم میومد^^

_______

 

چانیول:اونجا رو چه کفشای قشنگی^^

کای:غمت نباشه الان برات میخرمش

چانیول:^^

کای:راستی رمز کارتت چی بود؟:)

 

______

 

تاعو:یادش بخیر اولین برای که گوشی ضد آب خریده بودم از ذوق میزاشتم توی لیوان بالای سرم میخوابیدم:)

 

_____

 

بکهیون:فقط خراب نکنی موهام رو!

کریس:نترس بابا...بلدم

*پنج دقیقه بعد

کریس:نظرت چیه کچلت کنم؟:)

بکهیون:🥲

 

_____

 

کای:سه ماه کوفتیییی

*گریه میکنه

شیومین:چی شده؟

دی او:چیزی نیست الکی گنده ش میکنه

کای:سه ماه کوفتی وایسادی اون گوشه دیدی دارم به یه گل مصنوعی آب میدم و هیچی نگفتی😭😭

شیومین: :|

 

_____

 

سوهو:شکر!

کریس:جانم؟

سوهو:عسل!

کریس:بله عزیزم؟

سوهو:آرد

کریس:با عقل جور در نمیاد ولی جانم بگو

سوهو:هیششش یه دقیقه ساکت شو دستور کیک رو اشتباه ننویسم

کریس: :|

کریس تا ابد : :|

 

_______

 

*چن پشت تلفن

چن:فقط به اون چان بگو همین الان بیاد!

*سهون به چانیول نگاه میکنه

چانیول:بهش بگو چانیول مرده

سهون:چان بهم گفت بهت بگم اون مرده

چن:...

چانیول:نه احمق اون شکلی نه!

سهون:اول بهم گفت بعد مرد^^

 

_______

 

چانیول:تو خیلی کیوتی و در مقابل من هیچی نیستی کیوتسو^^

دی او:من کیوت نیستم...من مثل یه چاقو برندم و میتونم پدرت رو درارم

چانیول:چقدر کیوت^.^

دی او*با بغض*:بسه!

 

_________

 

چن:یه سوال بپرسم

شیومین:الان ساعت ۳ صبحه کیم جونگده!

چن:خیلی مهمه...

شیومین:باشه

چن:جغد ها مژه دارن؟

شیومین:...

*شیومین گوشیش رو در میاره تا چک کنه

 

_____

 

لی اعضا رو انگشت میکنه

چانیول باسن اعضا رو گاز میگیره

بکهیون وسط تمرین شلوارش رو درمیاره

از اتاق تمرین اکسو میشه یه مستند +۱۸ ساخت و اسمش رو گذاشت باسن پرستان منحرف:)

 

______

ولی گرایش به پسر ها چه فایده ای داره وقتی هیچکدوم اکسو نیستن؟:)

 

________

 

سهون:میدونی تاعو...میخوام باهات کارای بد بد کنم

تاعو سرخ میشه*

تاعو:مثلا...چکار؟

سهون:تا میخوری کتکت بزنم^^

 

________

 

کای: من خیلی احمقم:(...

دی او:اگه منتظری که یک نفر بیاد باهات مخالفت کنه و بگه نه اینطور نیست،باید خیلی صبر کنی:)

کای:....

 

______

 

چانبک با هم دعوا میکنن

دی او:حق با چانیوله!

چانیول:تو نمیخواد ازم دفاع کنی

دی او:من مدافع حقوق حیواناتم^^

 

_______

 

سوهو:توی اون نامه عاشقانه ای که برام نوشته بودی....

لی:خب*-*

سوهو:خط چهارم...

لی:اونجا که عاشقانه میشه؟*-*

سوهو:آره...

*لی سرخ میشه

سوهو:نفس رو با ص نوشتی:|

_______

 

لوهان:نمی تونم هندزفریم رو پیدا کنم:/

شیومین:اتاقت رو مرتب کن...پیدا میکنی

*لوهان اتاقش رو تمیز میکنه

لوهان:تمیز کردم...نبود

*شیومین هندفری لوهان رو از جیبش در میاره

شیومین:بیا اینم جایزت^^

_______

 

 

 

 

تموم شدن^^

پست قبلم...هیچ نظری نداشت دوستان:(