*شیومین در پاستیل نوشابه ای رو باز میکنه و یکی رو بر میداره

شیومین:ببین چقدر دزدی زیاد شده!

سوهو:چطور؟

شیومین:نوشابه هاش تا نصفه پرن:/

سوهو: :|...

_________

 

لی:وقتی فهمیدم گروه خونی منیجر او منفی هست رفتم بهش گفتم "چه جالببب!یعنی تو به همه میدی ولی کسی به تو نمیدهD: "

هیچی دیگه کاش لال میشدم^-^

 

________

 

دی او:میدونی فرق تو و بز چیه؟

*کای قهر میکنه

دی او:خیلی خوب غلط کردممم!هیچ فرقی ندارین:|

 

________

 

بکهیون:خب من دیگه برم^-^

لوهان:کجا؟

بکهیون:میخوام برم بدوشم (دوش بگیرم)

لوهان:یعنی به این حجم از شیردهی رسیدی که میخوای بری یکمشو خالی کنی؟:/

بکهیون:نه بابا میخوام برم دوش بگیرم:|

لوهان:تو رو جان جدت دیگه با هم اینجور حرف نزن:|

_______

 

*چان تیغ برمیداره و یه ابروش رو کامل بر میداره

چانیول:کیونگ ببین منو!!خیلی خفن شدم نه؟مثل خلافکارا!!

دی او:این چیه؟انگار نصف پول شیمی درمانی رو ندادی:/

چانیول: :/

 

________

 

چن:هی کای چت شده؟

کای:به خواهر زادم گفتم هر وقت جایی زخم شد بده من بوسش کنم

چن:خوب...؟

کای:الان ختنه ش کردن و در به در دنبال منه:")

چن:XDDD

 

_______

 

کریس:بچه ها میاین گلف بازی کنیم؟

تاعو:باشه بریم

چانیول:واسه بازیش چی لازم داریم؟

تاعو:توپ،چوب،سوراخ

کریس:من چوب میارم

تاعو:منم که توپ دارم

چانیول:کثافت ها...اصلا من بازی نمی کنم:")

 

________

 

*سهون در حالی که سرش تو یخچاله

سهون:هیچ چیز خوردنی تو این خونه نیست:(

*چانیول که سرش رو کرده توی گوشیش

چانیول:کیونگ توی اتاقشه...

کل جمعیت اکسو: :|

 

_________

 

سوهو:داری چکار میکنی؟

*سهون در حالی که اون یکی پاش رو روی میز میزاره تا روش وایسه

سهون:اینجا جاییه که من زندگی میکنم،میتونم هر جا دلم خواست وایسم!

سوهو:اوکی...اون سوسک کجاست؟

سهون:اونجاست هیووونگ TT

 

________

 

کاپمیوتر:پسورد جدید را وارد کنید!

*کای تایپ میکنه:d.o

کامپیوتر:خیی کوتاهه

کای اه میکشه:دیگه حتی تو هم متوجه شدی...

 

_______

 

*شیومین در حالی که با کای و لی پشت در گیر کردن

شیومین:"لی سومان یه عوضیه"؟

*چانیول همونجور که از پنجره داخل کوچه داد میزنه

چانیول:غلط بود! سه تا دیگه تلاشتون مونده تا اسم رمز رو بگین

*بکهیون تز اون یکی پنجره داد میزنه

بکهیون:کمک نمیخواین؟

لی:باورم نمیشه موافقت کردم با اونها توی یه گروه باشم...

 

_______

 

*کای در حال هول دادن با نهایت زورش برای دری که روش نوشته بکشید

*بکهیون در حال فیلم گرفتن:محکم تر هول بدهههه!

 

_______

 

پلیس:خوب اسماتون جیه؟

چانیول:بهش نگو سهون!

پلیس:سهون و ؟

سهون:گندت بزنن چانیول!

 

______

 

*چت چانسو

چانیول:دیشب شام چی خوردی؟

دی او:دیشب شام چی خوردی؟

چانیول:داری کپی پیست میکنی؟

دی او:داری کپی پیست میکنی؟

چانیول:دوستت دارم:)

دی او:همبرگر خوردم^.^

 

_______

 

کریس:میخوام یه چیزی بخرم ۱۰۰۰ دلاره

سوهو:خب چطوره کای رو بفروشیم؟

کریس:فکر خوبیه:)

چانیول:اگه بفروشیدش،۹۹۹ دلار بقیه رو از کجا میارین؟

کای : یااااا:/

 

________

 

بکهیون:تو جواب پیام من رو ندادی هیونگ!-.-

شیومین:قضیه رو بزرگ نکن....من حتی نمیخواستم سین کنم....دستم خورد!

بکهیون: :")

 

_____

 

*به سوهو زنگ میزنن

سوهو:بله؟

گروگان گیر:ما یکی از اعضاتون رو دزدیدیم

سوهو:متوجه نمیشم...

گروگان گیر:پس این کیه که داره کارشناسانه در مورد تتو های روی صورتم نظر میده؟

سوهو:چانیول؟برای خودتون^^

 

______

 

*کایسو میرن شکار

دی او:توی شکار باید مثل خود حیوان رفتار کرد

*گوزن میشاشه

*کای میشاشه

*دی او به پای کای تیر میزنه:/

 

______

 

تموم بیدن^-^نظرتون؟